söndag 3 april 2011

Vad är det för en dag? Är det en vanlig dag?

Idag är det söndag och vilodag. Men jag gick upp 06.40. Ingen rast och ingen ro. Jag skulle hinna med tåget till Uppsala för att ta bussen till Östhammar där jag var och predikade. Det var riktigt trevligt. Förutom att jag var där i två timmar och åkte kollektivtrafik i fem och en halv... Men annars var det bra. Morfar - jag ska hälsa ifrån några som heter Sam och Eva. De blev väldigt glada när de fattade att jag var ditt barnbarn.


Av någon osökt anledning har jag tänkt på min storebror idag. Därför har jag valt ut några bilder på honom, så att ni, mina kära bloggläsare, får se hur han ser ut.

Här är hans ena vad. Här är hela familjen Hedman minus Nicole och mig på första maj 2007.Här är Joel och jag på vår lillebror Hannes konfirmation 2004.Här är Joel när han sjunger med sitt tuffa band Shasta på en spelning på Komarkens fritidsgård 2005.Här är Joel och hans flickvän Nicole.
Imorgon är det en ny vecka. Jag funderar på att börja den med sovmorgon...

6 kommentarer:

Karin sa...

Nej det är ingen vanlig dag för det är Joels och Arons födelsedag! Hurra Hurra Hurra!!

Anonym sa...

..träffade du Joel och Linda i Östhammar? ...tyckte jag såg att tjänsten där var utlyst...

AL vid Vänerkanten

Anonym sa...

..nu skrev jag fel... Cajo och Linda menar jag... Joel och Linda är några helt andra... Häpp!

Maria sa...

Karin: Ja, dig går det inte att lura. Hoppas att ni firade Aron ordentligt.

Anna-Lena: Jag träffade Linda, hon ledde gudstjänsten. Cajo var inte där. Men ja, tjänsten är utlyst, är du sugen?

Anonym sa...

Linda var Martin, sonens, scoutledare. Vi gillar henne!!! Nej, Östhammar är inget för mig! För dig?

AL

Storebror sa...

Tack för hyllningen, det värmer.